Gazetki reklamowe można sklasyfikować jako klasyczne już narzędzie reklamowe. Pozwalają w przejrzysty i czytelny sposób przedstawić bieżącą ofertę i dotrzeć z nią bezpośrednio do domu potencjalnego klienta. Niestety w projektach tego typu wydawnictw rzadko udaje się pogodzić aspekt praktyczny z estetycznym. Właśnie dlatego pod drzwiami znajdujemy pisemka, których wygląd pozostawia wiele do życzenia. Zazwyczaj wyrzucamy je czym prędzej, nie zapoznając się nawet z informacjami zawartymi wewnątrz. Tymczasem dobrze zaprojektowana gazetka reklamowa może naprawdę zainteresować czytelnika i skłonić go do zakupu. Potrzeba jednak sporo zaangażowania i umiejętności, by zamieszczone w niej produkty przedstawić w sposób atrakcyjny, zachęcający do działania. W IcomPrint wiemy, jak to zrobić.
Gazetki promocyjne mogą przynosić wymierne korzyści. Jako istotny element komunikacji z klientem są w stanie przyciągnąć go do sklepu. Taki druk pełniący funkcję informacyjną rozpowszechniany bywa dosyć szybko. Jego zaletą jest to, że odbiorca może wielokrotnie powracać do zawartych w nim treści i przy zakupie powoływać się na promocje w nim zawarte. Niestety większość wydawnictw tego typu jest aktualna tylko przez pewien czas (tydzień – 2 tygodnie). Dlatego atrakcyjna prezentacja i pierwsze wrażenie, jakie wywoła gazetka reklamowa u odbiorcy, ma ogromne znaczenie dla kolejnych etapów procesu zakupowego. Z tego powodu staramy się, by tworzone przez nas projekty były czytelne, a zarazem interesujące pod względem wizualnym.
Grafiki projektowane w IcomPrint przygotowywane są indywidualnie. Zawsze dbamy, by były unikalne, charakterystyczne, ale też by tworzyły pewną całość z poprzednimi publikacjami, nawiązywały do elementów stosowanych wcześniej i wyróżniających dany sklep, firmę, produkty. Konsumenci przyzwyczajają się bowiem do określonych wizualizacji i dzięki nim łatwiej identyfikują markę, szybciej też odnajdują dany dział w sklepie. Gazetki reklamowe są więc nie tylko narzędziem, które może realnie wpływać na generowanie obrotów, ale też organizować sposób percepcji marki przez klientów, a przez to budować pożądany wizerunek.
Masz projekt, który chciałbyś wydrukować na tkaninie lub w dużym formacie?
Zgłoś się do nas, wykonamy dla Ciebie nadruk. Możemy również zaprojektować
dla Ciebie grafikę. Zadzwoń lub napisz – ustalimy wszystkie szczegóły.
Drukarnia Lublin,
ul. Fantastyczna 8/1a,
Kod pocztowy: 20-531