Key visual

Duże koncerny i marki o ugruntowanej pozycji doskonale wiedzą, że logo jest istotnym elementem ich firmowego wizerunku. To wartość, której nie da się podważyć i bez której rozpoznawalność, a przez to sama sprzedaż produktów drastycznie by spadła. Właśnie dlatego logo jest narzędziem, które wspomaga wszystkie działania marketingowe i jest niezbędne dla funkcjonowania firmy w przestrzeni publicznej.
To, co wyróżnia ponadczasowe znaki firmowe to ich prostota.

Zadzwoń: +48 884 874 560

Pomożemy i dobierzemy najlepsze rozwiązanie!

Bardzo często składają się z ograniczonej palety kolorów, a ich zarys bywa uproszczony do maksimum. Nie oznacza to, że łatwo je zaprojektować. Wbrew pozorom stworzenie dobrego logotypu wymaga naprawdę sporego doświadczenia, umiejętności i talentu. Znak ma być bowiem paradoksalnie prosty, ale ciekawy, atrakcyjny, ale nie tandetny ani efekciarski. Właśnie z tego powodu projektowanie logo nie może być traktowane po macoszemu i powinno zostać zlecone specjalistom – grafikom zajmującym się tego typu realizacjami. Takich profesjonalistów znajdziecie w dziale kreatywnym IcomPrint.
Prosty, ale oryginalny projekt to klucz do sukcesu. Oryginalne logo łatwo zapamiętać, jest inne, rozpoznawalne, ale nie karykaturalne, przesadzone. W perspektywie lat widać też, że dobre logo okazuje się ponadczasowe - sprawdza się równie dobrze w momencie projektowania, jak i kilkadziesiąt lat później.
Pamiętaj, logo będzie mówić o Twojej marce, przyciągać do niej nowych klientów. Stanie się istotnym elementem strony internetowej, pojawi się na wizytówkach, ulotkach, folderach, broszurach, banerach reklamowych i wszędzie tam, gdzie zechcesz reklamować swój biznes. Na jego podstawie potencjalni klienci, kontrahenci i odbiorcy będą oceniali firmę i jej dokonania. Z tego względu powinno być idealnie dopasowane do potrzeb danej branży.
W IcomPrint nie działamy według szablonów, nie używamy gotowych modeli, wypracowanych symboli. Zajmujemy się kreacją, nie odtwarzamy i nie przerabiamy cudzych pomysłów. Tym samym dajemy Ci gwarancję, że zaprojektujemy logo unikalne, wyróżniające, a zarazem spójne z ogólną koncepcją marki.

Bardzo często składają się z ograniczonej palety kolorów, a ich zarys bywa uproszczony do maksimum. Nie oznacza to, że łatwo je zaprojektować. Wbrew pozorom stworzenie dobrego logotypu wymaga naprawdę sporego doświadczenia, umiejętności i talentu. Znak ma być bowiem paradoksalnie prosty, ale ciekawy, atrakcyjny, ale nie tandetny ani efekciarski. Właśnie z tego powodu projektowanie logo nie może być traktowane po macoszemu i powinno zostać zlecone specjalistom – grafikom zajmującym się tego typu realizacjami. Takich profesjonalistów znajdziecie w dziale kreatywnym IcomPrint.

czytaj więcej...
zwiń