Wizytówki

Chociaż kojarzy się ze współczesnym biznesem, jej historia sięga XV wieku. Nie jest więc wynalazkiem nowym. Niemniej nadal uchodzi za jedno z najważniejszych narzędzi służących budowaniu wizerunku. Nie zdołały wyprzeć jej smartfony ani cyfrowe identyfikatory. Ten niepozorny kartonik wciąż świetnie radzi sobie z silną konkurencją nowych technologii. Wizytówka – dlaczego warto ją mieć?

Zadzwoń: +48 884 874 560

Pomożemy i dobierzemy najlepsze rozwiązanie!

Zwykły, nieduży, prostokątny kawałek papieru to absolutny must-have dla tego, kto chce nawiązywać relacje biznesowe (a nierzadko również towarzyskie), budować świadomość marki i prezentować swoją firmę/swoją osobę światu. Bez biletu wizytowego trudno zrobić dobre pierwsze wrażenie, trudno też zostawić jakikolwiek ślad w pamięci odbiorcy, potencjalnego klienta.
Jeśli już zdecydujemy się zlecić projektowanie wizytówki, musimy pamiętać o kilku ważnych zasadach. Choć współczesny marketing narzuca konieczność wyróżniania się, to jednak oficjalny bilecik powinien trzymać się pewnych jasnych, z góry ustalonych ram. W końcu to oficjalny druk świadczący między innymi o pozycji i prestiżu firmy. Dlatego lepiej postawić na klasykę, tradycyjny format, czytelną czcionkę, bez udziwnień. Fantazyjne ozdobne motywy, dekoracyjne fonty, krzykliwe kolory lepiej sprawdzają się na wizytówkach prywatnych. Są też wskazane w przypadku firm zajmujących się kreacją, agencji reklamowych i artystycznych.
Klientom, którzy zwracają się do nas po pomoc, przypominamy, że pierwszym etapem projektowania wizytówek jest określenie, jakie dane mają się na nich znaleźć. Czy wystarczą podstawowe informacje o firmie? Czy niezbędne okażą się też godziny pracy? A może będą to wizytówki imienne z bezpośrednim kontaktem do poszczególnych pracowników? To kluczowe wskazówki dla nas, zanim przystąpimy do pracy.
Kolejny etap to projektowanie graficzne. Zazwyczaj nasz zespół kieruje się wskazówkami zawartymi w księdze znaku. Jeśli jednak firma nie posiada takiego dokumentu, wówczas staramy się stworzyć wizytówkę spójną z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej.

Zwykły, nieduży, prostokątny kawałek papieru to absolutny must-have dla tego, kto chce nawiązywać relacje biznesowe (a nierzadko również towarzyskie), budować świadomość marki i prezentować swoją firmę/swoją osobę światu.

czytaj więcej...
zwiń