Broszury

Broszura jest rodzajem publikacji o niezbyt dużej objętości. Zazwyczaj liczy od kilku do kilkudziesięciu stron. To ważne narzędzie służące informowaniu odbiorcy o produktach, istotnych wydarzeniach, osiągnięciach firmy, jak i o samej firmie. Od ulotki i folderu odróżnia broszurę to, że jej aktualność okazuje się zazwyczaj większa.

Zadzwoń: +48 884 874 560

Pomożemy i dobierzemy najlepsze rozwiązanie!

Wśród głównych zadań broszury należy wymienić: przedstawienie i upowszechnienie informacji o danej organizacji, firmie, wyróżnienie jej działalności na tle konkurencji, wzbudzenie zainteresowania wśród odbiorców oferowanymi towarami, usługami. Taka publikacja ma być poniekąd obrazem firmy, dlatego powinna wywierać dobre wrażenie, w korzystny sposób prezentować jej cechy i kompetencje. W takim druku interesująco trzeba przedstawić zarówno warstwę wizualną, jak i samą treść.
Przystępując do projektowania broszur, należy brać pod uwagę przede wszystkim odbiorców. Zazwyczaj są to obecni, ale też przyszli, czyli potencjalni klienci firmy. Do grupy docelowej powinna być dopasowana forma i styl takiego druku. Jeśli grupa docelowa jest bardzo zróżnicowana, wówczas trzeba dokładnie przemyśleć kompozycję, a nawet zastanowić się nad zaprojektowaniem kilku oddzielnych broszur.
Większość projektowanych przez nas broszur to druki kilkustronicowe. Na początku umieszcza się w nich zazwyczaj zdjęcie i krótki tekst zachęcający do zapoznania się z zawartością. Z tyłu na okładce standardowo znajdują się dane adresowe firmy, a także numery telefonów, adresy e-mail i inne informacje umożliwiające kontakt.
Projektując broszury, warto pamiętać o tym, że zbyt duża ilość tekstu, może zniechęcić czytelnika. Właśnie dlatego informacje powinny być rzeczowe, ale jednocześnie interesujące, zachęcające do dalszej lektury. Czcionka musi być czytelna, tekst przejrzysty, nie może męczyć wzroku, nużyć wymyślnymi ozdobnikami, zawijasami. Zwłaszcza w przypadku formalnych publikacji, które mają podkreślać profesjonalizm firmy, warto postawić na tradycyjny font.

Wśród głównych zadań broszury należy wymienić: przedstawienie i upowszechnienie informacji o danej organizacji, firmie, wyróżnienie jej działalności na tle konkurencji, wzbudzenie zainteresowania wśród odbiorców oferowanymi towarami, usługami. Taka publikacja ma być poniekąd obrazem firmy, dlatego powinna wywierać dobre wrażenie, w korzystny sposób prezentować jej cechy i kompetencje. W takim druku interesująco trzeba przedstawić zarówno warstwę wizualną, jak i samą treść.

czytaj więcej...
zwiń