Billboardy

Nie ma chyba drugiej takiej formy reklamowej, która z równie dobrym skutkiem przyciągałaby wzrok przeciętnego przechodnia, co billboard. Druk wielkoformatowy ma tę zaletę, że w przestrzeni publicznej przebija się, jak żadna inna reklama. Ani klasyczny plakat, ani potykacz, ani nawet baner nie mają tej siły, co billboard.

Zadzwoń: +48 884 874 560

Pomożemy i dobierzemy najlepsze rozwiązanie!

To zdecydowanie potężna broń w marketingowym arsenale - przydatna, jeśli chcemy zawalczyć o uwagę klienta.
Nie mają racji przeciwnicy, którzy przekonują, że ogół społeczeństwa nieprzychylnym okiem patrzy na billboardy, że odnosi się do nich niechętnie, traktuje z obojętnością albo w ogóle nie zauważa. Zwolennicy tej formy reklamowej raczej nie muszą się obawiać, że zniknie z naszych ulic. Nie zaszkodzą jej krzykacze, nie zaszkodzą regulacje prawne. Chociaż w niektórych, zabytkowych dzielnicach miast włodarze zdecydowali się na zakazy, to jednak nie zrezygnowali z billboardów zupełnie. Wciąż widujemy je w przestrzeni publicznej. Dlaczego? Bo spełniają swoją funkcję.
Widoczne, czytelne, odporne na warunki atmosferyczne, jednym słowem – skuteczne. Takie są właśnie billboardy projektowane w IcomPrint. Trudniej o lepszą reklamę, która pozwalałaby błyskawicznie wyeksponować zarówno tekst, jak i obraz.
Przygotowując materiały dla naszych Klientów, zawsze dbamy o to, by były estetyczne, wyraziste, nośne, ale też atrakcyjne wizualnie. Za każdym razem zastanawiamy się, jak sprawić, by właśnie nasz projekt dał się zauważyć w przestrzeni miejskiej, by odbiorca wyłonił go z natłoku informacji bombardujących go z każdej strony. Stawiamy na unikalność. Chcemy angażować odbiorcę, zamiast nudzić sztampową grafiką, inspirować, a nie przytłaczać nachalnym przekazem, jakich tysiące.
Projektowane w IcomPrint billboardy spełniają te kryteria. Jednak nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie poszli o krok dalej. Nasze prace na każdym etapie konsultujemy z zamawiającym. Uwzględniamy wygląd przestrzeni, miejsca, budynku, na którym pojawi się billboard. Chcemy, by projekt idealnie współgrał z otoczeniem, by nie raził przechodniów, nie budził negatywnych emocji i nie zniechęcał.

To zdecydowanie potężna broń w marketingowym arsenale - przydatna, jeśli chcemy zawalczyć o uwagę klienta.

czytaj więcej...
zwiń