Jaka reklama jest najbardziej widoczna w przestrzeni miejskiej? Odpowiedź jest oczywista: wielkoformatowa. Zauważamy ją od razu – to jej zaleta i wada zarazem. Z jednej strony – przekaz dociera momentalnie, z drugiej – natarczywość męczy, nuży i denerwuje. Źle rozmieszczone banery, citylighty czy telebimy, zgromadzone w jednym miejscu, na niewielkiej przestrzeni wprowadzają chaos, burzą porządek okolicy, przeszkadzają mieszkańcom okolicznych budynków. Jeszcze gorzej, gdy krzykliwe formy reklamy outdoorowej zakłócają lokalny klimat, niszczą koloryt miejsca lub zasłaniają zabytkowe obiekty, szpecą.
W wielu miastach przepisy nie regulują kwestii związanych z estetyką przestrzeni publicznej, a lokalnym włodarzom nie przeszkadza brzydota w centrach, na starówkach, w dzielnicach. Ale czy wobec tego reklama zewnętrzna powinna zupełnie zniknąć z naszego krajobrazu? Czy należy ją wyrugować i zastąpić innymi nośnikami? Nie, w końcu ten rodzaj promocji cechuje, wspomniana już wcześniej, masowość, a więc jedna z najbardziej pożądanych cech w marketingu.
Reklama outdoorowa ma też tę przewagę nad innymi (szczególnie najnowszymi) nośnikami, że opiera się na prostym, znanym ludzkości od wieków, mechanizmie – obserwacji otoczenia. Nie wymaga posługiwania się urządzeniami, logowania do portali, kupowania prasy czy opłacania abonamentu. Po prostu patrzysz i widzisz.
Jedną z najtańszych powierzchni dla reklamy outdoorowej jest baner. W zależności od materiału, na którym umieszczono przekaz, koszt jego produkcji waha się od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. I tu rada dla zamawiających: na jakości nie warto oszczędzać, bo często bywa to zupełnie… nieopłacalne. Profesjonalny projekt i dobry materiał to inwestycja, która zapracuje na siebie i przyniesie zyski.
Odpowiednio mocne materiały – winylowe lub tekstylne zadrukowywane w technologii solwentowej- zagwarantują trwałość, wytrzymałość i odporność na różne warunki pogodowe oraz uszkodzenia mechaniczne (m. in. wilgoć, ścieranie, promieniowanie UV). Taki baner może promować naszą firmę latami, a powstaje w ciągu kilku dni.
Dodatkowo do niekwestionowanych zalet banerów należy łatwość przenoszenia. Nawet olbrzymią reklamę przysłaniającą połowę budynku można zwinąć, złożyć, przetransportować w dowolne miejsce (bez ryzyka uszkodzenia) i co najważniejsze, ponownie zamontować.
W IcomPrint tworzymy profesjonalne projekty reklam zewnętrznych. Zajmujemy się też ich kompleksową realizacją. Zamówień można dokonać drogą elektroniczną, przez telefon oraz w naszym biurze w Lublinie.
Masz projekt, który chciałbyś wydrukować na tkaninie lub w dużym formacie?
Zgłoś się do nas, wykonamy dla Ciebie nadruk. Możemy również zaprojektować
dla Ciebie grafikę. Zadzwoń lub napisz – ustalimy wszystkie szczegóły.
Drukarnia Lublin,
ul. Fantastyczna 8/1a,
Kod pocztowy: 20-531