Skuteczność ulotek
Coraz więcej Internautów zaczyna być zmęczona ciągle pojawiającymi się, wszechobecnymi reklamami. Aby uniknąć tego problemu, ściągają oni łatwo dostępne rozszerzenia do przeglądarek, które od razu blokują wyświetlane reklamy. To sprawia, że nie są one w stanie się ukazać, a co za tym idzie, nie dociera komunikat do potencjalnych odbiorców. Inaczej jest w przypadku ulotek, które zazwyczaj wręczane są do ręki lub leżą w przychodniach, salonach fryzjerskich, agencjach reklamowych, biurach, siłowniach i wielu miejscach publicznych. Ulotkę zazwyczaj przeglądamy z ciekawości lub podczas oczekiwania na daną usługę. Jeśli na ulotce zostanie umieszczony kreatywny i estetyczny projekt graficzny, ciekawe opisy produktów lub usług, a także interesujące promocje to istnieje bardzo duża szansa, że odbiorca skorzysta z przedstawionej mu oferty. Podczas projektowania ulotki należy więc pamiętać, aby reklama była atrakcyjna wizualnie. Należy pamiętać o wyborze określonej czcionki, kolorów, grafiki, zdjęć, stylu ulotki i dopasowaniu tych wszystkich elementów do danej działalności lub branży.