Okładki

Okładka to pierwszy element, na który zwracamy uwagę, gdy zaczynamy przeglądać jakiekolwiek czasopismo, magazyn, książkę, katalog, folder albo inne kilkustronicowe wydawnictwo. To wizytówka i wyróżnik. Powinna zachęcać do przeczytania informacji, zapoznania się z wiadomościami zawartymi w środku. Jest opakowaniem, a więc poniekąd produktem, ale produktem wyjątkowym, unikalnym, niepowtarzalnym, takim, który łączy walory artystyczne z celami marketingowymi.

Zadzwoń: +48 884 874 560

Pomożemy i dobierzemy najlepsze rozwiązanie!

Projektowanie okładek nie jest rzeczą łatwą. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Inni temat traktują po macoszemu. Właśnie dlatego na rynku znajdziemy tak wiele publikacji, które wręcz odpychają wyglądem obwoluty, są nieatrakcyjne, zwyczajnie brzydkie. Nieudolni graficy tworzą okładki o wątpliwej wartości estetycznej, zaś wydawcy nie wzdrygają się przed wypuszczeniem takiego druku w świat. A przecież to okładka często decyduje o tym, czy w ogóle sięgniemy po daną książkę lub folder. Może przyciągnie nas ciekawy tekst, nagłówek, ładny błyszczący papier albo elegancka twarda oprawa?
Dobrze zaprojektowana okładka to okładka skuteczna, to bodziec, który zachęci czytelnika do dalszej lektury. Dobry grafik wie, że tworząc okładkę, powinien skupić się na szczegółach. Tutaj liczy się każdy detal, każdy drobiazg – kształt liter, zdjęcia, format i wielkość poszczególnych elementów, ich ułożenie względem siebie. Czasami sprawdzą się jaskrawe, krzykliwe kolory, kontrowersyjne, odważne zdjęcia. Innym razem takie odcienie okażą się stanowczo nieodpowiednie, a wyzywające fotografie będą budziły niesmak.
Zamawiając projektowanie okładek w firmie IcomPrint, masz pewność, że nad Twoim zleceniem pracuje zespół profesjonalistów. W realizacji biorą udział nie tylko doświadczeni graficy, ale też specjaliści od marketingu, copywriterzy. Oni wiedzą, że ważna jest wizualna strona projektu, ale też rezultat sprzedażowy. Dlatego dbają o każdy aspekt, a jednocześnie skupiają się na tym, by okładka była poprawna pod względem technicznym, a zarazem oryginalna, niepowtarzalna, wyjątkowa.

Projektowanie okładek nie jest rzeczą łatwą. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Inni temat traktują po macoszemu. Właśnie dlatego na rynku znajdziemy tak wiele publikacji, które wręcz odpychają wyglądem obwoluty, są nieatrakcyjne, zwyczajnie brzydkie. Nieudolni graficy tworzą okładki o wątpliwej wartości estetycznej, zaś wydawcy nie wzdrygają się przed wypuszczeniem takiego druku w świat. A przecież to okładka często decyduje o tym, czy w ogóle sięgniemy po daną książkę lub folder. Może przyciągnie nas ciekawy tekst, nagłówek, ładny błyszczący papier albo elegancka twarda oprawa?

czytaj więcej...
zwiń