Kalendarze

Powszechnie wykorzystywany w instytucjach i w domach, zdobiący ściany warsztatów samochodowych i biurka państwowych urzędników – kalendarz – praktyczny nośnik reklamy. Znakomicie spełnia swoją funkcję, nawet wtedy, gdy osoba nim obdarowana nie zachwyci się prezentem. Wystarczy jednak, by postawiła go w pobliżu monitora albo powiesiła na eksponowanym miejscu i korzystała wyłącznie z kalendarium. Przekaz marketingowy sam znajdzie swojego odbiorcę. Z pewnością któryś z odwiedzających pokój petentów, klientów lub kontrahentów zauważy nazwę firmy lub logo, skojarzy markę, zapamięta adres.

Zadzwoń: +48 884 874 560

Pomożemy i dobierzemy najlepsze rozwiązanie!

Właśnie dlatego dobrze zaprojektowany kalendarz to niezmiennie skuteczne narzędzie marketingowe, które przy stosunkowo niewielkich kosztach przynosi wymierne zyski. Ma też tę przewagę nad innymi formami reklamowymi, że jest przydatny, służy właścicielowi przez cały rok, podczas gdy inne gadżety lądują w koszu albo na dnie szuflady.
Atrakcyjna forma kalendarza zachęca do korzystania z niego i co istotne, nie kojarzy się bezpośrednio z reklamą. Niemniej komunikat ciągle jest zauważalny i rzetelnie pracuje na sukces reklamodawcy. Właśnie dlatego kalendarze firmowe są coraz częściej niezbędnymi elementami szerszej strategii marketingowej. Bywają prezentami wręczanymi potencjalnym klientom, miłymi gadżetami rozdawanymi podczas targów i spotkań biznesowych albo materiałami reklamowymi zostawianymi w siedzibie kontrahenta.
Projektowane przez nas kalendarze są nie tylko atrakcyjne wizualnie i estetyczne, ale przede wszystkim funkcjonalne. Mają zdobić przestrzeń, ale też być praktyczne. Nikt bowiem nie zdecyduje się powiesić kalendarza z uwagi na jego walory dekoracyjne, jeśli samo kalendarium będzie nieczytelne lub zbyt małe. Tworzymy różnego rodzaju kalendarze: spiralowane, ścienne, jedno-, trój- i czterodzielne, kalendarze biurkowe, listkowe, a także planery. Projekty dopasowujemy indywidualnie do branży i wymagań zleceniodawcy. Staramy się maksymalnie spersonalizować każdą realizację, a jednocześnie sprawić, by efektywnie reklamowała daną markę lub firmę.

Właśnie dlatego dobrze zaprojektowany kalendarz to niezmiennie skuteczne narzędzie marketingowe, które przy stosunkowo niewielkich kosztach przynosi wymierne zyski. Ma też tę przewagę nad innymi formami reklamowymi, że jest przydatny, służy właścicielowi przez cały rok, podczas gdy inne gadżety lądują w koszu albo na dnie szuflady.

czytaj więcej...
zwiń