Identyfikacja w Social Media

Wizerunek w social media nie może być nudny. Powinien być stale urozmaicany ciekawymi grafikami, nowymi propozycjami, które zainteresują użytkowników. Jednocześnie dobrze, by wyróżniał się i odznaczał własnym stylem, tworzył spójny, ale charakterystyczny obraz marki dopasowany do przekazywanych wartości, jak i odbiorców - potencjalnych klientów.

Zadzwoń: +48 884 874 560

Pomożemy i dobierzemy najlepsze rozwiązanie!

Jednolita komunikacja w mediach społecznościowych jest niezwykle ważna. Wiedzą o tym nasi Klienci - duże przedsiębiorstwa i korporacje działające w skali ogólnopolskiej i dysponujące stałym, zasobnym budżetem na kampanie reklamowe. Coraz częściej taką świadomość zyskują też mniejsze, lokalne firmy decydujące się na współpracę z IcomPrint.
Podstawą, od której wychodzimy, zabierając się za projektowanie identyfikacji w social media, jest księga identyfikacji wizualnej. To swoista baza i drogowskaz, który pozwala określić, jak powinny wyglądać poszczególne materiały i elementy wizualne danej firmy. W przypadku mniejszych realizacji wystarczy księga znaku. Dzięki wyznacznikom w niej zawartym z powodzeniem można opracować koncepcję dotyczącą wizerunku w mediach społecznościowych.
Jeśli jednak nie dysponujesz żadnym z tych dokumentów, nie ma problemu. Spójną komunikację na Facebooku przygotujemy na podstawie innych firmowych znaków. Wystarczy, że podeślesz nam logo w krzywych i typ fontu wykorzystywanego dotychczas w materiałach promocyjnych. Będzie to dla nas fundament, na którym postaramy się zbudować projekt identyfikacji wizualnej w social media.
Ważna są też wspólne konsultacje. Zazwyczaj to sam klient najlepiej zna własną branżę. Jeśli przekaże nam istotne informacje dotyczące specyfiki biznesu, w jakim działa, łatwiej będzie dopasować grafiki do profilu potencjalnego odbiorcy, grupy docelowej, konkretnego kanału, w którym będą dystrybuowane materiały.
Projektowanie spójnej komunikacji w social media ma sens, gdyż przekłada się na rozpoznawalność i świadomość marki. Łatwiej ją zapamiętać i skojarzyć. Co więcej, interesujące, ale konsekwentne komunikaty wizualne przekładają się na ugruntowanie wizerunku, a więc również pozycji firmy.

Jednolita komunikacja w mediach społecznościowych jest niezwykle ważna. Wiedzą o tym nasi Klienci - duże przedsiębiorstwa i korporacje działające w skali ogólnopolskiej i dysponujące stałym, zasobnym budżetem na kampanie reklamowe. Coraz częściej taką świadomość zyskują też mniejsze, lokalne firmy decydujące się na współpracę z IcomPrint.

czytaj więcej...
zwiń