Banery Adwords

Remarketing i kampanie AdWords to współcześnie jedne z najpopularniejszych narzędzi służących promocji w sieci. Przy stosunkowo niewielkim budżecie pozwalają osiągnąć wysoką skuteczność i naprawdę zadowalające wyniki, jeśli chodzi o konwersję. Nic dziwnego, że po tę formę reklamy sięgają zarówno małe firmy, dysponujące niewielkim budżetem, jak i potężni giganci zatrudniający własnych marketingowców.

Zadzwoń: +48 884 874 560

Pomożemy i dobierzemy najlepsze rozwiązanie!

Na efektywność podejmowanych działań w znacznym stopniu wpływa graficzna forma reklam. Estetyczne, ciekawe, dobrze zaprojektowane banery AdWords przyciągają wzrok i zachęcają do działania. Właśnie dlatego warto tworzyć je umiejętnie.
Typowy baner reklamowy to cyfrowa wersja reklamy. Ma formę pliku o określonym rozmiarze i pojemności. Składa się z grafiki i tekstu. Jego zadanie jest proste: przyciągnąć wzrok odbiorcy, zapoznać z komunikatem i zachęcić do działania (wciśnięcia guzika, przejścia na stronę docelową).
Jednymi z najbardziej popularnych banerów są banery statyczne, które zapisuje się w formatach JPG, JPEG lub PNG. To z reguły pojedyncze obrazki wyświetlane odbiorcy przez określony czas. Banery miewają również formę niezbyt skomplikowanej animacji (plik GIF), a dzięki technologii Flash przypominają niekiedy krótkie filmiki. Ruchome obrazy znacznie lepiej zwracają na siebie uwagę, ale przy dłuższym wyświetlaniu witryny okazują się dla użytkowników męczące.
Projektując banery, należy zwrócić uwagę dobór barw i ogólną spójność kolorystyczną, która wpływa na to, jak odbieramy dany obraz. Odcienie powinny nawiązywać do innych elementów identyfikacji wizualnej danej firmy, ale też wywoływać określone, pożądane reakcje lub emocje u odbiorców (wzbudzać zaufanie, zachęcać do działania, dawać poczucie pewności).
Dla firm, które chciałyby skorzystać z tego typu reklamy, najlepszym rozwiązaniem jest zlecenie projektowania banerów AdWords profesjonalnemu studiu projektowemu (np. IcomPrint). Zespół specjalistów pracujących w takiej agencji dobierze i przygotuje odpowiednie grafiki, stworzy hasła i teksty, wskaże dopasowane tematycznie strony internetowe, na których warto wyświetlać daną reklamę.

Na efektywność podejmowanych działań w znacznym stopniu wpływa graficzna forma reklam. Estetyczne, ciekawe, dobrze zaprojektowane banery AdWords przyciągają wzrok i zachęcają do działania. Właśnie dlatego warto tworzyć je umiejętnie.

czytaj więcej...
zwiń